روند نزولي كرونا و كاهش ۱۴ درصدي فوتي‌ها در كشور

جديدترين اخبار تحليلي شهر شيراز را در اين وبگاه جستجو كنيد

روند نزولي كرونا و كاهش ۱۴ درصدي فوتي‌ها در كشور

۸ بازديد

تاج بستري در بيمارستان و مرگ و مير بالاتر از هر استان است و در بسياري از موارد حتي در برخي از استان ها نسبت به ميانگين كشوري كاهش يافته است. در همان زمان ، طبق گفته وزارت بهداشت ، از طريق چهار استان خراسان شمالي ، ارمنستان شرقي ، تهران و هرمزگان و پروتكل …

روند نزولي كرونا و كاهش ۱۴ درصدي فوتي‌ها در كشور https://rosemag.ir/2021/05/09/روند-نزولي-كرونا-و-كاهش-۱۴-درصدي-فوتي‌/ مجله رز Sun, 09 May 2021 00:43:14 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/05/09/روند-نزولي-كرونا-و-كاهش-۱۴-درصدي-فوتي‌/ تاج بستري در بيمارستان و مرگ و مير بالاتر از هر استان است و در بسياري از موارد حتي در برخي از استان ها نسبت به ميانگين كشوري كاهش يافته است. در همان زمان ، طبق گفته وزارت بهداشت ، از طريق چهار استان خراسان شمالي ، ارمنستان شرقي ، تهران و هرمزگان و پروتكل …

تاج بستري در بيمارستان و مرگ و مير بالاتر از هر استان است و در بسياري از موارد حتي در برخي از استان ها نسبت به ميانگين كشوري كاهش يافته است. در همان زمان ، طبق گفته وزارت بهداشت ، از طريق چهار استان خراسان شمالي ، ارمنستان شرقي ، تهران و هرمزگان و پروتكل هاي مراقبت هاي بهداشتي بايد دوباره جدي گرفته شوند …

به گزارش مجله رز ، طبق گفته وزارت بهداشت ، اگر قبلاً با يك ربع به اوج يا اوج بيماري بيماري كرونا قلب رسيده باشد و اين اوج موج عبور كند. البته اين بالاترين قله در قله چهارم بيماري است. در حال اجرا براي مالسوادا كه روند رو به كاهش است و بيمارستان رو به كاهش است ، تعداد بيماران بستري نيز زياد است.

شرايط شهرهاي تاج قرمز 46

بر اساس آخرين نقشه رنگي از 46 شهري كه در حال حاضر قرمز ، نارنجي و زرد هستند 139 263 شهر و شهر. در همان زمان ، طبق گفته وزارت بهداشت ، روند بيماري در 26 استان به طور كامل وجود دارد و در پنج استان ، با اين وجود ، اوج بيماري را داريم ، اما روند نزولي تسريع نشده است. از طرف ديگر گفته مي شود كه براي چنين بخشي از شمال استان خراسان ، ارمنستان در شرق ، هرمزگان و تهران بيشتر به مراقبت احتياج دارند.

چند واكسن از راه دور تزريق مي شود؟

با وجود روند نزولي اين بيماري ، سلامتي همچنان پروتكل ها را دنبال مي كند

در همين حال ، مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت ، به 1،286،04 نفر واكسن هيدروژن Glory و 262،611 نفري را كه دوز دوم را دريافت كرده اند ، دريافت كرده اند و تعداد كل واكسن هاي تزريق شده در منطقه اي از 615 ميليون مرد و 548 مورد واكسينه شدن در برابر تاج رسيده اند كه فصل دوم هنوز ادامه دارد. با اين حال ، هنگامي كه قدرت ما همچنان مسئله حياتي است ، نياز به نجات است كه متخصصان بهداشت پروتكل ها را توصيه مي كنند.

در نمودار زير ، نمودار هفته قالب ريزي و سازه هاي احتمالي بنفش و نود و شش را نشان مي دهد. در همان زمان ، نمودار زير نشان مي دهد كه ميزان افزايش (نوار قرمز) يا كاهش (دو طرف آبي) بستري در هر هفته نسبت به هفته قبل است. نوار قرمز مناسب روند. وقتي نوبت به اوج مي رسد ، با حاكميت قانون اوج مي گيرد. ما از يك به قله عبور مي كنيم ، ميله ها ، ممكن است صفحه ها تبديل شده و آبي شوند.

لازم به ذكر است كه روند بستري در حال حاضر بيشترين استانها در حال كاهش است. اما اين پروتئين توسط شخصي با نژادهاي جديد ، بين آفريقاي جنوبي و هند ، كاملاً رعايت شده است.

لازم به ذكر است كه در بسياري از موارد ، بيمار مثبت از 10 تا 16 مه 1400 ، هفتصد (114) 824 مورد در كشور شناسايي شده است. همچنين ، تعدادي از بستري شدن در بيمارستان هاي جديد و تعداد مرگ هاي جديد 19.187 2557 نفر.

از اين لحاظ در هفت مورد مثبت 16.5٪ كاهش در تعداد موارد بستري در بيمارستان ، كمتر از حدود 14٪ به حدود 26٪ از مرگ و مير موارد مثبت نسبت به هفته گذشته سرپايي را شاهد بوديم.

شكوه دولت استان ، در خارج از كشور در 14

تهران

در استان تهران ، همان تعداد سرپايي مثبت در هفته گذشته 10990 نفر بود و در چندين مورد از بيمارستان (4) تعداد فوتي ها 37 و 400 نفر بود. بر اين اساس ، در هفته هاي اخير در تهران است ، ما شاهد كاهش 2.2 درصدي موارد مثبت بستري در بيمارستان براي 11 درصد كاهش در تعداد مرگ و تقريباً 20.5 درصدي در بيماران مثبت هستيم.

در همين زمان ، در هفته هاي اخير ، بستري شدن در بيمارستان و مرگ و مير در اين روند ، و استان تهران ناگهان تغيير مسير و بهبود يافته است. البته ميزان مرگ و مير در بيمارستان ها هنوز از ميانگين كشوري و كمتر از ميانگين كشوري است.

ژامبون

هام ، در اين استان ، كاهش مرگ و مير ، روند بيمارستان را نگران كرد ، او پيدا شد ، اما در روز هفته بروز بستري در بيمارستان بالاتر از ميانگين ملي است و ، البته ، ميزان مرگ و مير كمتر از ميانگين كشوري

همدان

همدان از نظر تعداد بستري شدن و آبهاي ناشي از مرگ و مير در هفته هاي اخير ، اما ميزان بستري شدن در بيمارستان و مرگ و مير هنوز از ميانگين كشوري بالاتر است.

خراسان شمالي

در خراسان شمالي ، در هفته هاي اخير تعداد بستري ها در بيمارستان افزايش يافته و نتيجه آن نيز اعلام شده است ، اما ميزان بروز و مرگ و مير در اين استان از ميانگين كشوري بالاتر است.

لرستان

در استان لرستان ، تعداد بستري شدن در بيمارستانها و در حال حاضر تعداد بسيار زيادي ثروتمند ، تأثير تعداد مرگ و ميرها در اين هفته را برنامه ريزي كرده است. و او بخش بالاي مرگ و مير در استان بستري در بيمارستان و ميانگين ملي را روشن كرد.

مركزي

در هفته هاي اخير در استان ، فرماني را در مورد روند بستري شدن در بيمارستان صادر كرد ، بنابراين بسياري از آنها در درجه اول با تعداد مرگ و مير مرتبط نيستند. ميزان شيوع و مرگ و مير در بيمارستان ها در استان هنوز هم از ميانگين كشوري بالاتر است.

خوزستان

خوشبختانه بسياري از بستري ها در استان خوزستان در هفته هاي اخير ، و ميزان مرگ و مير كاهش يافته است ، اما مرگ و مير ناشي از بستري شدن در اين استان هنوز بالاتر از ميانگين كشوري است.

البرز

در استان البرز ، بستري شدن و بستري شدن در بيمارستان ؛ روند اين روند در هفته هاي اخير كاهش يافته است ، اما ميزان مرگ و مير در بيمارستان بالاتر از ميانگين كشوري است.

قم

در هفته هاي اخير ، روند بستري در قم ثابت مانده است و تعداد مرگ و ميرها كاهش يافته است ، اما ميزان بروز در موارد بستري در استان از متوسط ​​كشوري بالاتر خواهد بود.

كرمانشاه

در هفته هاي اخير در كرمانشاه ، تعداد بستري ها در بيمارستان ها كاهش يافته و تعداد مرگ ها اكنون افزايش يافته است. بستري شدن در بيمارستان و مرگ و مير ، كه در شهرستان در استان متوسط ​​كشور قرار گرفت.

آذربايجان غربي

در استان آذربايجان غربي ، در هفته هاي اخير تعداد بستري در بيمارستان به شدت از اين تصميم نگران كننده است. ميزان بستري شدن در بيمارستان ، اما افراد در كنار كمي متوسط ​​بالاتر از مرگ و مير نسبت به ميانگين كشوري.

آذربايجان شرقي

در استان آذربايجان شرقي كه در هفته هاي اخير تعداد بستري شدن ها و مرگ ها در بيمارستان ها افزايش يافته است. در اين هفته ميزان بستري شدن در بيمارستان كمتر از ميانگين كشوري است ، به جز ميزان مرگ و مير بالاتر از ميانگين كشوري.

هرمزگان

در استان هرمزگان ، و اين مرگ ناگهاني ، مطابق با تعداد بستري در اين استان ، بسيار زياد است. در همان زمان ، ميزان بروز كمتر از متوسط ​​بستري در كشور و ميزان مرگ و مير است.

سيستان و بلوچستان

در استان سيستان و بلوچستان ، در هفته هاي اخير ، و به طور ناگهاني كاهش يافته و روند بستري شدن در بيمارستان ، اما ميزان مرگ و مير ثابت و فوتي باقي مانده است ، و با اين حال او در استان بستري است و هنوز هم پايين تر از ملي است ميانگين.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.