مدل تونيك زنانه اسپرت و مجلسي شيك و جذاب

جديدترين اخبار تحليلي شهر شيراز را در اين وبگاه جستجو كنيد

مدل تونيك زنانه اسپرت و مجلسي شيك و جذاب

۱۰ بازديد

لباس شوميز يكي از نام هايي است كه در هنگام خريد يا ورود به فروشگاه پوشاك و لباس زنانه، با ان روبه رو مي شويد. اين لباس از پارچه هاي لخت دوخته مي شود و بخاطر جنس خوب آن، براي فصل بهار و تابستان مناسب است. امروزه شوميز در مدل ها و سايزهاي مختلف دوخته مي شود و پارچه هاي لخت همچون حرير مقبوليت فراواني در بين بانوان دارد. شوميز در اكثر مواقع بدون دكمه مي باشد، همچنين طول سجاف و آستين آن مي تواند بسته به نظر فرد متفاوت باشد.

سارافون بخاطر گشاد و راحت بودن، روي تي شرت، بلوز و حتي زيرپوش پوشيده مي شود. سارافون يك لباس زنانه بلند است كه بسته به علاقه افراد گاهي در مدل كوتاه دوخته مي شود به گونه اي كه تا زانو مي رسد و در بيشتر مواقع بدون آستين مي باشد. اما اين دليلي بر فرم و شكل ثابت سارافون نيست زيرا بنا به سليقه افراد اين لباس مي تواند داراي آستين باشد، اما ترجيحا براي سارافون، آستين هاي كوتاه مناسب مي باشد.

ريشه كلمه تونيك در اصل به يونان بيزانس بر مي گردد، اما اين نوع لباس در آن دوران محبويت زيادي نداشت. امابعدها كم كم شهروندان و غيرشهروندان امپراطوري روم موجب محبوبيت اين نوع از لباس شدند. تونيك هاي باستاني بسيار ساده بودند به همين دليل، بسياري از تمدن هاي ديگر كه ارتباطي با روميان يا يونانيان نداشتند، تونيك ها را تغيير داده و سبك خاص خود از اين لباس را شكل دادند.

از جمله انواع مدل تونيك مي توان به تونيك رومي، تونيك يوناني، تونيك هاي قرون وسطي، تونيك هاي وايكينگ ها، تونيك هاي قرن 19 و تونيك و دامن اشاره كرد. خود لباس تونيك را مي توان به عنوان لباسي مستقل پوشيد يا مي توان با شلوار به عنوان يك پيراهن گشاد و آزاد استفاده كرد.

خانم ها قبل از خريد لباس تونيكي يا پيراهن تونيكي، بايد انواع مختلف را پرو كنند تا ببينند كدام يك از آنها متناسب با هيكل، استايل و سبك شخصي آن هاست. تونيك را با چه چيزي مي توان پوشيد؟ تونيك ها بسيار متنوع هستند، و مي توان آن ها را با شلوار، شلوارك، لگينگ يا ساپورت و حتي دامن پوشيد. از آنجايي كه تونيك ها در واقع نوعي تاپ گشاد و مواج محسوب مي شوند، پوشيدن آن ها با شلوار ساپورت، جوراب شلواري، شلوار هاي جين چسب، و ديگر انواع شلوار هاي تنگ و چسبان، بهترين گزينه خواهد بود.

در طول قرون متمادي، چندين نوع مختلف از اين نوع لباس طراحي شد. درحالي كه با گذر زمان تونيك ها دست خوش تحولات زيادي شدند اما، تغييرات زيادي در ظاهر اين نوع لباس رخ نداده است. بيشترين تفاوت، در تونيك هايي ديده مي شد كه توسط مردم تمدن هاي مختلف و در سرزمين هاي مختلف مورد استفاده قرار ميگرفت. تونيك هاي باستاني طراحي بسيار ساده اي داشتند و با گذر زمان، سبك و رنگ آن ها تغيير كرد و از دوره اي، به نمادي از جايگاه و شرايط فرد استفاده كننده از اين لباس تبديل شد.

تونيك به لباس بلندي گفته مي گردد كه از قديم توسط مردان و زنان پوشيده ميشده است. در ادامه قصد داريم در مورد اصل و منشا تونيك ها توضيحاتي ارايه داده و انواع مختلف اين لباس را به شما نشان دهيم. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد واقع گردد و بتوانيد از مدل هاي ارايه شده ايده بگيريد. كلمه تونيك-tonic از يك كلمه لاتين به نام تونيكا-tonica ريشه مي گرد كه در واقع اشاره دارد به نوعي پوشش كه از گذشته هاي دور توسط مردان و زنان پوشيده ميشد.

سروران و همراهان گرامي تمامي محصولات پاپلي ،وارداتي و اورجينال US ميباشد. واردات از كشورهاي اروپايي (دبي ، المان ، تركيه) بوده و داراي تضمين كيفيت مي باشند. فقط كافيست يكبار از ما خريد كنيد تا بي شك يكي از مشتريان دائمي ما باشيد. تونيك ها كه تا حدودي ترجمهاي از واژه ي انگليسي Dress هستند، را ميتوان پيراهن هاي بلندي تعريف كرد. كه معمولا بلندي آن ها تا زير باسن و وسط ران ها ميرسد.مدل هاي جديد تونيك ميتواند آستين كوتاه، آستين سه ربع يا آستين بلند طراحي شود.

در دسته بندي تونيك ها، برحسب مدل و متريال لباس ميتوانيد انواع گوناگوني از پوشيدني ها را ببينيد. از لباس هاي هودي مانند بلندي كه برچسب تونيك اسپرت ميگيرند تا لباس هايي با متريال مجلسي مثل حرير و تور كه بيشتر يك آيتم لاكژري طلقي ميشوند. براي خريد تونيك علاوه بر در نظر گرفتن سايز خودتان، با توجه به نيازتان به قد و فيت آن هم دقت كنيد. مدلهاي تونيك زنانه بسته به سليقه ي خانم ها طراحي و دوخته مي شود. بسياري از خانم ها براي انكه در ميهماني ها و مجالس راحت تر باشند ترجيح مي دهند از تونيك هاي آستين بلند و راحت و البته شيك استفاده كنند چون با اين سبك پوشش راحت تر هستند.

تيشرت هاي بلند كه تا زير باسن را ميپوشانند و تونيك هاي اورسايزي كه به شكل آستين كوتاه طراحي ميشوند، آخرين مدل از تونيك هاي تابستانه ي جديديست كه به بررسي آنها ميپردازيم. اين تونيك ها را بهتر است به صورت تكي بپوشيد و با صندل هاي بنددار تركيب كنيد. همچنين ميتوانيد براي جلوگيري از آفتاب سوختگي از رويي هاي سبك و خنك نخي يا كنفي استفاده كنيد. آستين هاي كلوش چند طبقه كه از سال قبل در طراحي مانتوها و تونيك ها به كار برده ميشد، يكي از مدل هاي جديد و جوانپسند براي تونيك هاي نخي و تابستانه محسوب ميشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.